W.Chan Kim, Renee Mauborgne: Žydrųjų vandenynų strategija

Į mano rankas pateko ne per seniausiai „Verslo žinių“ išleista knygelė „Žydrųjų vandenynų strategija“, kurioje teigiama, jog labai svarbu įmonėms ieškoti naujų rinkų ir kurti najus produktus, kad būtų įmanoma pabėgti nuo konkurentų. Na, savaime suprantama, jog kompanija, kuri pati susikuria rinką savo produktams ir siūlo klientams tai, ko nesiūlo joks kitas konkurentas, turėtų iš tokios savo veiklos pasipelnyti. Bent jau iki tol, kol jos konkurentai nesusiprotės irgi jos imituoti ir siūlyti panašius naujus produktus. Knygoje siūloma kūrybiškai pažvelgti į dabartinę savo veiklą, ir padaryti taip, jog ji labiau išsiskirtų nuo konkurentų. Tiesa, visa ši paprasta idėja dėstoma per daugiau nei 200 puslapių, o konkrečios išbandytos strategijos, kaip realiai tai pasiekti, nepateikiama. Lyginant su kitomis neseniai skaitytomis panašiomis knygomis, ši knygelė atrodo kaip pirmakursio kursinis darbas. Galima sutikti su scorps nuomone.

Comments Closed

2 Comments

  1. Nepulsiu iš karto sutikti su "tokį bullshit kad "reikia rasti savo nišą ir iš to kalti pinigą" supras ir dešimtokas be jokio spec išsilavinimo ir nepirkęs tos nuostabios knygos."

    Bent jau milliondollarhomepage ir kiti pavyzdžiai rodo, kad beždžioniauti linkstama labiau, nei ieškoti nišos.

    Iš kitos pusės, visi paprasti dalykai atrodo paprasti, kai pirštu parodoma. Be to, paprastų idėjų trūkumas yra jų paprastume – dėl to jos paprasčiausiai ignoruojamos, nes "tai paprasta".

    Knygos dar neskaičiau, bet seniai noriu, tik lietuviško vertimo į rankas imti neberizikuosiu…

  2. man patiko labiau Godin purpurines karves ideja.. kad geriau pakeisti esamus produktus. kazkieno bloge buvau rades net linka i prezentacija.

Comments are closed.