Vinted ieško analitikų

Trumpai ir iš kart prie reikalo: ieškom protingų analitikų. Ieškom tokių žmonių, kuriems vien paminėjus žodį „duomenys“ akyse pradėtų žėrėti entuziazmas, kurie kasdien svajoja iš didelių duomenų chaoso užčiuopti prasmę, kurie nebijo pasiraitoti rankovių ir leistis į giliausius duomenų bazių užkaborius, nes ten gali slypėti ypač vertingos įžvalgos. Ieškom tų, kurių negąsdina SQL ir tų, kurie nebijo išmokti ką nors naujo. Tų, kuriems kasdien kyla įdomių klausimų, ir tų, kurie juos sugeba ne vien iškelti, bet ir išspręsti. Galų gale tų, kurie viskuo domisi ir kurie moka į pasaulį pažvelgti per skaičius ir statistiką.

Vinted („Mano drabužiai“) kompanijoje labai stipri duomenų kultūra: stengiamės, kad nei vienas reikšmingas sprendimas nebūtų priimtas nepagrindus jo duomenimis. Duomenų prirenkame nemažai, bet norim jų turėti dar daugiau: dešimtys terabaitų duomenų mums ne riba. Turint stiprią duomenų kultūrą, analitikai yra labai svarbūs visai kompanijai, nes tik jie gali iš gausos duomenų pateikti gilias įžvalgas ir taip padėti nuspręsti, kaip kompanija turi vystytis ateityje. O dirbti su sparčiai augančiu pasaulinio lygio produktu ir spręsti problemas, kurių dar niekas nėra sprendęs visada yra labai smagu.

Tad jeigu tai jus (ar jūsų pažįstamus) domintų, pasikalbam! Mano el. paštas petras AT vinted.com

Comments Closed

11 Comments

    1. Atranka dažniausiai būna tokia: pirma šiaip pasikalbam, jeigu sutinka chemija ir manom, kad gelėtume vieni kitiems tikti, pakviečiam poros dienų pasibandymui, kurio metu kandidatas sprendžia realias problemas ir dirba komandoje. Po to komanda nusprendžia ar jai kandidatas tinka. Tada paskutinių detalių suderinimas ir welcome to Vinted!

    1. Labiau norėtųsi ne visiškai naujokų – ieškome tų, kurie jau turėtų panašios patirties. Na, ar bent jau būtų ragavę kažko į temą :)

      Atlyginimo skalė labai priklauso nuo žmogaus. Jeigu super geras ir labai tinkamas specialistas, tai atlyginimas gali būti ir labai nemažas.

  1. Sveiki, ar jus domina tokių paslaugų outsourc’inimas? Jei kartais domintų, mes atliekame įžvalgas pasauliniams mažmeniniams tinklams pagal jų registruotų id account’ų pirkimų duomenų bazes. Naudojame SAS data-mining (mūsų darbe SQL jau nebepaveža…:)
    Pagarbiai,
    Šarūnas

  2. Data-mining’as kol kas nėra svarbiausia mūsų problema, bet apie tai irgi galvojame. Dabar ieškome labiau tų, kurie galėtų daryti A/B testų analizę bei gilius tyrimus apie vartotojų elgseną, produktą ir pan.

  3. SQL ir SAS Enterprise Miner įrankis yra du nelyginami dalykai. EM yra GUI kuris vietoj kodo rašymo leidžia didžiąją dalį “data miningo” veiksmų atlikti user friendly aplinkoje. O SQL yra anot wikipedijos “special-purpose programming language”. Lyginti programavimo kalbą (kuri SAS produktuose plačiai naudojama, tame tarpe ir EM) ir GUI yra neteisinga ir parodo paviršutinišką supratimą.

  4. Darbo pasiūlymas labai įdomus, tik rodos tos vartotojų elgsenos manodrabuziai.lt nėra labai labai daug. Turiu omenyje ne duomenų kiekį, o tuos duomenis iš kurių galima rasti vartotojų profilių elgsenos šablonus ir priežastis jiems atsirasti. Vartotojų keliai ir clickai bei galbūt pelės užvedimai ir scrolai yra pagrindiniai analizės ramsčiai. Aišku, išoriniai veiksniai, tokie kaip paros laikas, source’as, naudojama platforma, vartotojo lojalumas, ankstesnė patirtis ir t.t. leistų daryti daug įdomių įžvalgų. Ir šitoje vietoje man labai įdomus toks klausimas: kokiais būdais/įrankiais remdamiesi renkate žaliavinius duomenis? Stuburu jaučiu, kad transakcijų info iš duombazės tikrai nepakaktų, nes jas kažkaip reiktų surišti su tuo, kas į įprastą duombazę nepatenka. Kaip dėl analytics įrankių, tokių kaip Google Analytics arba kokių specializuotesnių, jie naudojami? Matau, kad New relic kažką veikia svetainėje.

Comments are closed.