Goldman Sachs pardavimų principai
Neseniai perskaitytoje Goldman Sachs istorijoje man užkliuvo vieno iš jų vadovų suformuluotos taisyklės pardavėjams. Jomis Goldman Sachs bankas vadovavosi tuo metu, kai stengėsi įeiti į Europos rinką: aštuoniasdešimtaisiais jie Europoje tebuvo mažai kam žinoma amerikiečių kompanija, visiškai be klientų ir be jokios įvykdytų sandorių istorijos.
Taisyklės šios:
- Negaišk laiko stengdamasis atvesti klientą, kurio šiaip jau ir nelabai nori turėti.
- Dažniausiai sprendžia vadovas, o ne vidurinės grandies vadybininkas. Ar pažįsti tą vadovą?
- Gauti gerą klientą užtrunka beveik tiek pat laiko, kiek ir prastą.
- Kol kalbi, nieko naujo neišmoksti.
- Kliento tikslai yra žymiai svarbesni nei tavo paties.
- Vieno žmogaus pagarba yra žymiai vertingesnė nei paviršutinė pažintis su šimtu.
- Jei tik matosi galimybė gauti klientą – griebk jį!
- Svarbūs žmonės mėgsta bendrauti su svarbiais žmonėmis. Ar pats esi svarbus?
- Nieko nėra blogiau kaip nepatenkintas klientas.
- Jei atvedi klientą, tai iki pat galo turi rūpintis, kad jis viskuo liks patenkintas.
Žymės: